• 24 uurs levering
  • Gratis verzenden in NL en BE

Verzenden & retourneren

Gratis verzending voor België en Nederland

Gratis verzenden Nederland

De bij Lederonline gekochte artikelen worden normaliter binnen 24 uur door TPG post of DHL/DPD bezorgd . Voor 15.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Dit geldt niet voor gegraveerde of bedrukte artikelen, hiervoor geldt ± 3 werkdagen. 24-uurs levering is uitsluitend op werkdagen en niet op zon- en feestdagen. 24-uurslevering is geen garantie, er kan bij vervoer van pakketten door een onvolkomendheid vertraging ontstaan. Lederonline bezorgt uw bestelling geheel gratis. Wanneer u op het moment van bezorging niet thuis bent, komt de bezorger de volgende dag nog een keer. Mocht u onverhoopt ook dan niet aanwezig zijn, dan zal de chauffeur een briefje voor u achterlaten, hoe u de bezorging/afhaling wenst. Bestellingen worden van maandag tot en met vrijdag verwerkt en verzonden. U kunt uw bestelling ook per rembours ontvangen, de meerkosten bedragen € 14,95 en deze zending heeft een levertermijn van 3 werkdagen.

Gratis verzenden België
Na ontvangst van uw betaling wordt het pakket binnen 2 tot 3 werkdagen gratis door DHL/DPD of de Post bij u bezorgd. Wanneer u op het moment van bezorging niet thuis bent, komt de bezorger de volgende dag nog een keer. Mocht u onverhoopt ook dan niet aanwezig zijn, dan zal de chauffeur een briefje voor u achterlaten, hoe u de bezorging/afhaling wenst.

Retourneren
U mag een geleverd artikel tot en met 14 dagen na ontvangst aan Lederonline terugzenden. Terugzenden bij voorkeur in de originele verpakking of in een deugdelijke andere verpakking. Het pakket dient door u gefrankeerd te worden. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd. De retourkosten worden niet vergoed.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. De retourkosten die door de consument worden gemaakt worden uitsluitend vergoed als het een ruiling betreft van ongeveer hetzelfde aankoopbedrag. Afwijking maximaal € 5,00.

Een retourpakket kunt u afgeven op het postkantoor. U kunt uw retour melden door in te loggen op uw account en uw retour aan te melden. UIteraard kunt u ons ook mailen op klantenservice@lederonline.nl

Artikelen die nadrukkelijk uitgesloten zijn van herroepingsrecht, zijn alle artikelen die voor u gedrukt of gegraveerd zijn.

Retouradres Nederland: Lederonline.nl, Halderheiweg 2a, 5282 SN BOXTEL, Nederland
Retouradres België: Lederonline.be, Industrieterrein "Zwaarveld" 17, 9220 HAMME, België

Afhalen
U kunt het artikel, na een telefonische afspraak, ook zelf afhalen.
Afhaaladres:
Halderheiweg 2a
NL-5282 SN Boxtel



Modelformulier voor herroeping

 

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

 

Lederonline

Halderheiweg 2a

5282 SN Boxtel


mail: klantenservice@lederonline.nl

 

-          Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

de verkoop van het volgende product(en):

herroept/herroepen*

 

-         Door u ontvangen op:

-         Uw naam

-         Uw ordernummer

-         Uw bankrekeningnummer

-         Uw handtekening

 

 

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

 

 


Blijf op de hoogteOntvang als eerste het laatste nieuws